Նախապատրաստում դպրոցին։ 4֊6 տարեկան երեխաների համար ստեղծված խտացված ծրագիր
Օգնում ենք նախապատրաստվել դպրոցական միջավայրին
և սկսել ձեռք բերել գիտելիքներ։
Մտահորիզոնի զարգացում
Էմոցիոնալ ինտելեկտի արտահայտում մթնոլորտային միջավայրումՀմտությունների ձևավորում
հաղորդակցություն ուսուցիչներիև հասակակիցների հետ
Հիմնական գիտելիքներ
և ընդհանուր զարգացում, այդ թվումվարքագծի կանոններ
Հրավիրում ենք էքսկուրսիայի
Leader School -ի հետ ծանոթանալը շատ հեշտ է: Մենք հրավիրում ենք երեխաներին և ծնողներին անհատական էքսկուրսիաների, որոնց ընթացքում ցուցադրում ենք մեր կրթական ծրագրերն ու սարքավորումները, ինչպես նաև դպրոցի ինտերիերը։ Սա օգնում է աշակերտներին ավելի լավ հասկանալ, թե ինչպես է աշխատում մեր դպրոցը։ Սովորելու ինչ հնարավորություններ ունենք և ինչպես կարող են դրանք օգտագործել, իրենց զարգացնելու համար:
- աշխատանքային օրերին
- 14:00 - 17:00
- Երևան, փ. Արմեն Խոստիկյան, տուն 12
Մեզ հետ հեշտ է եվ հետաքրքիր
Չնայած նյութի լրջությանը, երեխաները հաճույքով և մեծ հետաքրքրությամբ են հաճախում դասերինԽաղային ֆորմատ
Ուսումնական բլոկները համակցվում են բացօթյա խաղերով և մարմնամարզական ընդմիջումներով, որպեսզի խուսափենք լրացուցիչ ծանրաբեռնվածությունից և փոխենքուշադրությունը։
Առաջին ընկերներ
Երեխան կսովորի շփվել ուսուցչի և իր հասակակիցների հետ, իրեն վստահ կզգա նոր կոլեկտիվում , կսովորի դպրոցում վարքագծի կանոններին և կգտնի նոր ընկերներ։Առավելագույն ուշադրություն
Առավելագույն ուշադրություն դարձնել յուրաքանչյուր երեխային և հետևել նրա պրոգրեսին թույլ է տալիս Խմբում փոքրաթիվ երեխաներ։Անձի բազմակողմանի զարգացում։
4 առարկաների հիմնական ուղղություններն են
Մտածելակերպի, հիշողության, ուշադրության և մոտորիկայի զարգացում։
Մաթեմատիկան այն առարկան է՝ որի հետ խնդիրներ են ունենում բոլոր տարիքի երեխաները։ Սա հաճախ բերում է անորոշության և դասերի վախի։ Բարեբախտաբար, այս իրավիճակից ելք կա։
Leader School – ում երեխաների մաթեմատիկակայի ուսուցումն ուղղված է հաշվելու հմտությունների զարգացմանն ու ամրապնդմանը, պարզ հաշվարկներ կատարելուն, ճշգրիտ գիտությունների մեջ երեխայի կարողությունների բացահայտմանը։
Դասերում մեր աշակերտները սովորում են ազատորեն կողմնորոշվել «ավելի», «պակաս» և «հավասար» հասկացություններին ժամանակային հասկացություններին, ինչպիսիք են րոպե, ժամ, օր ամիս, տարի և այլն։
Երկրաչափական պատկերները և ստեղծել կոմպոզիցիաներ։ Երեխաները սովորում են թվեր կարող են հաշվել միավորները, տասնյավորները ինչպես նաև լուծել գումարման և հանման խնդիրներ։
Տրամաբանական խնդիրների և տարածական հասկացությունների իմացությունները օգնում են երեխաներին զարգացնել մտավոր գործողությունների արագությունը, ինքնուրույն հաղթահարել դժվարությունները և
ցուցաբերել հնարամտություն արտասովոր իրավիճակներում։ Ուսուցիչների կողմից օգտագործվող տեսական դիտակտիկ նյութերը գունեղ են, գրավիչ և էկոլոգիապես բարձրորակ:
Դասերը օգտագործվում են այդպիսի ետաքրքրաշարժ համակարգեր և վաղ զարգացման մեթոդներ, ինչպիսիք են մտավոր թվաբանությունը, Զ. Դիենեշի տրամաբանական բլոկները և Կուինցերի փայտիկները, լավ արդյունքներ են տալիս երեխաների կայուն ճանաչողական հետաքրքրության թվերի, աշխարհի նկատմամբ։
Հաշվել կարող են բոլորը։ Քիչ մեծահասակներ կարող են մտավոր մի քանի վայրկյանում եռանիշ, քառանիշ թվերով լուծել օրինակներ: Երբ երեխաները ցուցադրում են բազմանիշ թվեր հաշվելու հրաշքները, թվում է, ֆանտաստիկա է։
Իրականում, Leader School – ում հնարավոր է երիտասարդ հանճարներ պատրաստել՝ հիմնվելով մենթալ թվաբանաության առաջադեմ փորձի վրա, որի արդյունավետությունը ճանաչված է աշխարհի շատ երկրներում՝ Ճապոնիայում, Սինգապուրում, Չինաստանում, Ռուսաստանում։
Դասընթացի իմաստը երեխայի մտքում բարդ մաթեմատիկական հաշվարկներ կատարելն է, մտավոր մակարդակով և ավելի արագ, քան հաշվիչը՝ զարգացնելով ուղեղի երկու կիսագնդերը, որից ձախը, պատասխանատու է տրամաբանական բարձր IQ-ի, կենտրոնացման, հիշողության, ռեակցիայի, իսկ աջը, որի գոտում կա ստեղծագործական պոտենցիոնալ, ինքնուրույնություն, երևակայություն, ինտուիցիա։
Ուսուցման սկզբնական շրջանի հիմնական գործիքը աբակուս հաշվարկն է, որը ստեղծվել է դեռ հին Չինաստանում։ Աբակուսով առաջադրանքների լուծումը երեխաների մոտ ձևավորում է նոր նեյրոնային կապեր: Երբ երեխաները հիանալի կերպով տիրապետում են աբակուսով հաշվելուն և նրանք ձեռք են բերում վերլուծական մտածելակերպ, որը փոխարվում է մենթալային մակարդակի։
Հունգարացի մանկավարժ, Զլոթան Դիենեշի, մեթոդողիկան ուղղված է լոգիկայի և աբստրակտ մտածելակեպի, հիշողության և ավերլուծական մտածելակերպի ունակության վրա: Այս մեթոդով խաղերը սովորեցնում են երեխաներին հայտնաբերել տարբեր հատկություններ, պահպանել դրանք հիշողության մեջ, բնութագրել նյութը մի քանի հատկություններով միաժամանակ:
Դիենեշի բլոկներով խաղերը նախադպրոցական ծրագրով Leader School- ում վառ օրինակով երեխաներին ծանոթացնում են առարկաների ձևի, չափի, գույնի հետ ։
«Երեխայի գրելու պատմությունը սկսվում է շատ ավելի վաղ, քան այն ժամանակ, երբ ուսուցիչը առաջին անգամ մատիտ է դնում նրա ձեռքը և ցույց տալիս, թե ինչպես պետք է գրել տառերը», – ասում է հայտնի ռուս հոգեբան Լ.Ս. Վիգոտսկի։
Գրելը բարդ հմտություն է, որը ներառում է ձեռքի նուրբ, համակարգված շարժումներ: Գրելու գործընթացն ինքնին չափազանց բարդ է և պահանջում է գրելուն տիրապետելու անհրաժեշտ մեխանիզմներ։
Մինչև 4 տարեկան երեխաները կարող են նկարել պարզ երկրաչափական պատկերներ և նրանց հանձնարարվում է սովորել պահպանել նշանների չափերը, գրել ուղիղ գծեր և կարողանալ չափել դրանց միջև եղած հեռավորությունը։ Leader School – ի դասընթացների ժամանակ, փորձառու ուսուցիչները կօգնեն երեխաներին, որպեսզի նրանք տիրապետեն գրելու տեխնիկային։ Մեր երեխանները կատարում են վարժություններ տետրերի մեջ։
Երեխաներին սովորեցնում են՝
- հետևել թվերին, տառերին, գրաֆիկական նշաններին, այնուհետև գրել դրանք ինքնուրույն։
- մարզում են տեսողական հիշողությունը, որն օգնում է արագ տիրապետել հաշվելուն և կարդալուն
- ուշադրություն են դարձնում ձեռքի ճիշտ դիրքին և կեցվածքին։
- սովորում են մատիտ պահել, որպեսզի ձեռքը ոլորված և լարված չլինի։
- զարգացնում են ճշգրտություն, հաստատակամություն, աշխատասիրություն և պատասխանատվություն
Leader School – ում ընթերցանության ուսուցումը հիմնված է անհատական մոտեցման վրա և ներառում է երեխայի ճանաչողական ընթերցանության զարգացում:
Նախնական գիտելիքները, ընթերցանության հմտությունների յուրացումը պահանջում է նախադպրոցական տարիքի երեխայի զգայական շարժողական և ինտելեկտուալ ոլորտների որոշակի պատրաստվածությանը։
Leader School – ի դասընթացներում երեխաները ծանոթանում են տառերին, զարգացնում են ֆոնեմատիկ լսողությունը , ընկալումը, ուշադրությունը և հիշողությունը: Դասընթացներն անցկացվում են զվարճալի խաղային տարբերակներով՝ գեղեցիկ գրքերի հետ , վառ ցուցադրական նյութերի օգտագործմամբ՝ առարկայական զարգացման միջավայրը
կազմակերպելու և երեխաներին ուրախություն պատճառելու համար:
Leader School – ում անգլերեն սովորելը հետաքրքիր և արդյունավետ է, քանի որ՝
- Leader School – ը օգտագործում է հատուկ մշակված ծրագրեր՝ հաշվի առնելով տարիքը և անհատական առանձնահատկությունները
- Leader School – ում անգլերեն սովորելում ենխաղերի միջոցով, որոնցով երեխաները սովորում են ճանաչել տառերը, հնչյունները և զարգացնել զգայական հմտությունները
- երեխաները տիրապետում են գրելուն և ընթերցանությանը, օգտագործում են օտար լեզուն նաևառօրյա խոսքում, զարգացնում են իրենց բառապաշարը և աստիճանաբար սովորում են մտածել անգլերեն
Leader School – ում էթիկայի դասերն անցնում են ինչպես՝ հետաքրքիր խաղ , որը նմանվում է այն իրավիճակներին, որոնցում երեխաները բախվում են առօրյա կյանքում։
Նրանց մոտ ձևավորում են լավ սովորություններ և հաղորդակցման հմտություններ տարբեր տարիքի մարդկանց հետ
և պատկերացում են տալիս վարքի հիմնական կանոնների մասին: Մեր դպրոցում էթիկետի դասերը հետաքրքիր և ուսուցանող դասեր են,
որոնք դաստիարակում են ինքնուրույն, ինքնավստահ, հարգալից, ուշադիր և բարի երեխաներ։
Երևակայությունը կարևոր դեր է խաղում երեխաների զարգացման մեջ: Այս առումով թատրոնն օգնում է երեխային տիրապետել տարբեր դերերի ու միանալ արվեստի հրաշալի աշխարհին: Խաղը երեխաների հիմնական զբաղմունքն է, և հենց խաղն է կազմում բեմադրության հիմքը: Գտնվելով հեքիաթային իրադարձությունների մեջ՝ երեխաները ներգրավվում են խաղի մեջ, պայքարում ճշմարտության համար և փորձում տարբեր դերեր կատարել: Կաշկանդվածությունը վերանում է, երեխան բացահայտում է իրեն որպես մարդ և օժտված անհատ ։ Բոլոր երեխաները տաղանդավոր են և ինքնատիպ : Մեր դասերը բացահայտում են ստեղծագործական ներուժը, երեխաներին տալիս ենք նոր պոտենցիոնալ , նոր ընկերներ և ինքնավստահություն։
Բոլոր երեխաները սիրում են երգել, նմանակել հնչյունները, իմպրովիզներ անել և ստեղծագործել իրենց սեփական երգերը։ Ձայնային կարողությունների զարգացումը ոչ միայն հարստացնում է երեխայի էմոցիոնալ ոլորտը, այլև դրական է ազդում նրա առողջության վրա ։
Մեր փորձառու ուսուցիչների շնորհիվ երաժշտության դասերը դառնում են զվարճալի և հաճելի: Վոկալի հմտությունների զարգացումը, ռիթմի զգացումը, երաժշտության լսողությունը, ճիշտ արտիկուլացիան և շնչառությունը բարենպաստ ազդեցում են երեխայի ֆիզիկական և հոգեկան առողջության վրա:
Leader School – ի երաժշտության դասերը անցկացվում են կենդանի նվագակցությամբ դաշնամուրի վրա, հարստացնում են երեխայի ներաշխարհը և առաջացնում են ուժեղ էմոցիոնալ արձագանք։
Շատ վաղ տարիքից մենք երեխաներին սովորեցնում ենք ճիշտ կեցվածք պահպանել և վերահսկել այն: Պարը, ինչպես ոչ մի այլ արվեստ, մեծ հնարավորություններ ունի երեխայի բազմակողմանի գեղագիտական և ֆիզիկական զարգացման համար, շարժումների ներդաշնակությամբ բացահայտվում է ստեղծագործական կարողությունները, երեխայի շարժումները դարձնում բնական և գեղեցիկ:
Leader School պարի դասընթացները ձևավորում են երեխաների էմոցիոնալ ոլորտը, զարգացնում լսողական, տեսողական, մկանային հիշողությունը և արտիստիզմը: Մեր ծրագիրն ունի եզակի առանձնահատկություն՝ ռիթմը, խորեոգրաֆիան, պլաստիկությունը և բեմական շարժումը համակցելու մեջ, և երեխաների համար դասերի խաղային ձևը դառնում է հետաքրքիր և զվարճալի։
Արվեստը ՝ երեխաների սիրած զբաղմունքներից մեկն է:
Ժամանակակից մի շարք հոգեբանների կարծիքով՝ ստեղծագործական ունակությունների զարգացման լավագույն շրջանը նախադպրոցական տարիքն է ։ Տեսողական արվեստի պարապմունքները զարգացնում են երեխաների ոչ միայն ստեղծագործական ունակությունները, այլև երևակայությունը, հետևողականությունը, գեղարվեստական մտածելակերպը և հիշողությունը։
Երեխան զգում է իր վրա տարբեր զգացողություններ, ուրախանում է գեղեցիկ պատկերից, որն ինքն է ստեղծել, սովորում է կազմակերպել աշխատանքը և հասցնել այն մինչև վերջ ։ Բայց ամենակարեւորն այն է, որ պատկեր ստեղծելով երեխան ձեռք է բերում գիտելիքներ, պարզվում ու խորացվում է նրա պատկերացումները շրջակա միջավայրի մասին, նա ընկալում է առարկաների նոր իմաստներ, տիրապետում է ստեղծագործական հմտություններին ։
Որպեսզի դասարանում տեսողական ստեղծագործունեությունն առավելագույնս արդյունավետ լինի, Leader School – ն օգտագործում է խաղային տեխնիկա, հեքիաթային պատկերներ, կախարդական էֆեկտներ և, իհարկե, ստեղծագործելու ամենալավ նյութերը։
Leader School – ում ուղղիչ և զարգացնող աշխատանքները սկսվում են դիագնոստիկայի փուլում: Դիագնոստիկայի արդյունքների հիման վրա յուրաքանչյուր երեխայի համար ստեղծվում է զարգացման յուրահատուկ ճանապարհ` հաշվի առնելով հայտնաբերված հատկանիշները։
Leader School – ում հոգեբանի աշխատանքն ուղղված է աշակերտների մտավոր և սոցիալական բարելավման պահպանմանը, ստեղծելով հարմարավետ հոգեբանական միջավայր մանկավարժական պրոցեսի համար , օգնելով երեխաներին, ծնողներին և մանկավարժական կոլեկտիվի համար , որպեսզի լուծի տվյալ խնդիրը ։
Մանկավարժ-դաստիարակ , ով աշխատում է երեխաների հետ Leader School – ում , բացահայտում է զարգացման ընդհանուր մակարդակը , փոքր և հոդակապային մոտորիկան և խոսակցական մակարդակը , իրականացնում է ընդհանուր խմբային և անհատական լոգոպեդական աշխատանք ։
Ավազ-նյութ, որը գրավում է իրեն: Դրա հոսքը գրավում է ինչպես երեխաներին, այնպես էլ մեծահասակներին: Ավազը խլում է բացասական հոգեբանական էներգիան, իսկ ավազի հպումը կայունացնում է էմոցիոնալ վիճակը։
Ավազի հետ խաղալը ոչ միայն զվարճալի է երեխայի համար ։ Կինետիկ շփումը ավազի հետ հանգստացնում է երեխային, ազատում է “ավելորդ” էներգիայից: Քանի որ կինետիկ ավազի զանգվածը ի վիճակի է պահպանել պլաստիկությունն ու թեթևությունը , երեխան նման ավազի հետ աշխատելիս ունենում է վերահսկողության զգացում։
Ավազի հետաքրքիր խաղը զարգացնում է շոշափելի զգացողություններ, զգայական ընկալում, ձեռքերի նուրբ մատորիկայի հմտություններ, փոխաբերական և տարածական մտածողություն, երևակայություն: Բացի այդ, ձեւավորվում են դրական էմոցիոնալ վերաբերմունք, համառություն, աշխանքային փորձ, հմտություններ։
Հատուկ ուշադրություն է դարձվում ֆիզիկական դաստիարակությանը և հանգստի ժամին Leader School – ի նախադպրոցական կրթության ծրագրում: Մեր սաներն ամեն օր կատարում են գիմնաստիկա, մարմնամարզություն, շնչառական վարժություններ, խաղում են բացօդյա խաղեր: Դասերն անցկացվում են ներսում և դրսում ։ Դրանց վրա երեխաները զարգացնում են դիմացկունություն, ուժ, ճարպկություն, բարելավում են շարժումների համակարգումը: Ամենակարևորը՝ երեխայի մեջ սերմանվում է սպորտի և ֆիզիկական գործունեության սերը: Այս ուղղությամբ Leader School – ի ծրագիրը պարունակում է ընդհանուր և հատուկ ֆիզիկական պատրաստվածություն, որն իր մեջ ներառում է ցատկ, պարային վարժություններ, գնդակով վարժություններ, պարանով, օղակով դասեր և այլն:
Երեխաների համար շախմատի դասընթացները “մտքի մարմնամարզություն է ” և հետաքրքիր զվարճանք, ինչպես նաև արդյունավետ մանկավարժական մեթոդիկա, որը զարգացնում է տրամաբանական մտածողությունը, հիշողությունը, համառությունն ու ուշադրությունը։
Leader School – ի մարզիչ-մանկավարժները մեր աշակերտներին պատմում են շախմատի պատմության, շախմատային ֆիգուրաների նշանակության, խաղի կանոնների և խաղային կոմբինացիաների մասին։
Շախմատի դասերը դրականորեն են ազդում երեխայի մտավոր և անձնական կարողությունների զարգացման վրա, օգնում են երեխաներին ավելի արագ տիրապետել ընթերցանությանը, հաշվելուն, խնդիրներ լուծելուն, սովորեցնում են հանգիստ վերաբերվել պարտություններին և վերլուծել սխալների պատճառները։
Ձեր երեխան նախապատրաստական ծրագիրն անցնելուց հետո կկարողանա
գումարել և հանելլուծել խնդիրներՃիշտ բռնել գրիչը և գրել ձեռագրովկարդալշփվի օտարլեզվով
Նաև նրա մոտ կլինի
հոյակապ մոտորիկաշարժումների լավ կորդինավորումյուրահատուկ մտածելակերպթիմի հետ աշխատելու ունակությունուշադրության, կոնցենտրացիայի բարելավումընդլայնված բառապաշարզարգացած տրամաբանություն և հիշողություն
Դպրոցի նախապատրաստման դասընթացների սակագներն ու պայմանները
2024 - 2025 ուսումնական տարվա սակագները Leader School ընդհունվողների համարLeader +
ամսական տարիֆ
Լրացուցիչ խմբակներ
ամսական տարիֆ
Մեզ վստահում են ամենակարևորը
ինչպե՞ս ենք ապահովում աշակերտների առողջությունն ու հարմարավետությունը
Խնամք և անվտանգություն
Leader School - ի հիմնական առավելություններից մեկը երեխաների անվտանգության կազմակերպումն է։ Վերահսկվող մուտքը և անվտանգության լրացուցիչ միջոցները ապահովում են մեր աշակերտների անվտանգությունը և ծնողների հոգեկան հանգստությունը:Դասասենյակներ
— Սրանք դիզայներական դասասենյակներ են՝ ժամանակակից սարքավորումներով, էրգոնոմիկ սեղաններով, լաբորատորիայով, համակարգչայինով և այլ ինտերակտիվ սարքավորումներով և մուլտիմեդիկ սարքավորումներով , ուսումնական ֆիլմերի և աուդիո նյութերի ցուցադրման համար:Տեղափոխություն
Երեխաներին դպրոցական ավտոբուսներով փոխադրելու լավ համակարգը ոչ միայն հեշտացնում է ուղեկցումը, այլ նաև երաշխավորում է անվտանգությունն ու հարմարավետությունը: Առավոտյան, դասերի մեկնարկից առաջ, երեխաները ժամանակին են հասնում դպրոց, իսկ երեկոյան ավտոբուսները նրանց տուն են տանում:Սննդի կազմակերպում
Մեր խոհանոցում աշխատում են պրոֆեսիոնալ խոհարարներ, ովքեր առողջ սնունդ են պատրաստում երեխաների համար։ Դպրոցի բուֆետում երեխաներին առաջարկվում է ուտելիք պատվիրելու հնարավորություն՝ հաշվի առնելով նրանց համային նախասիրությունները։
- Հիպոալերգենային մթերքներ
- Բալանսավորված սնում
- Նոր մենյու ամեն օր
Գտնվելու վայրը և կոնտակտները
Leader School - ը գտնվում է Երևանի հարավային մասում, Արշակունյաց պողոտայում Արմեն Խոստիկյանի փողոցի վրա։ «Գործարանային» մետրոյի հարևանությամբ (մոտ 1 կմ)։ Բացի այդ դպրոցի հարևանությամբ է գտնվում Երևան Մոլլը, մի քանի սրճարաններ, ռեստորաններ։
ք․ Երևան, Արմեն Խոստիկյան 12
մետրո “Գործարանային”
երկուշաբթի - ուրբաթ: 09:00 - 17:00
շաբաթ և կիրակի - հանգստյան օրեր
Գերազանց տրանսպորտը և հետիոտնի հասանելիությունը բարենպաստ մթնոլորտ են ստեղծում երեխաների և ծնողների համար: Սա հատկապես հարմար է այն ընտանիքների համար, ովքեր ապրում են քաղաքի տարբեր մասերում և ցանկանում են, որ իրենց երեխաները ունենան հեշտ և ապահով մուտք դեպի դպրոց:
Մեր սոց․ ցանցերը
Մեզ հաճախ հարցնում են:
Մեր դպրոց ընդունվելու համար անհրաժեշտ է հայտ ներկայացնել, որը կարելի է ներբեռնել մեր կայքից։ Դիմումի մեջ պետք է նշվի տեղեկատվություն ձեր երեխայի նախկին կրթության մասին: Անհրաժեշտ է նաև անցնել հարցազրույց դպրոցի տնօրինության հետ։
Մեր դպրոց ընդունվելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել հետևյալ փաստաթղթերը՝ ծննդյան վկայականի պատճենը, ծնողներից մեկի անձնագրի պատճենը, բժշկական վկայականը, գրանցման և նախորդ ուսումնական հաստատության ավարտի վկայականը ( եթե առկա է):
Մեր դպրոցում սնումը կազմակերպված է բարձր մակարդակով։ Մենք առաջարկում ենք լիարժեք սնում, օրը երեք անգամ: Մեր խոհարարները պատրաստում են համեղ և առողջարար սնունդ, որը բավարարում է երեխայի օրգանիզմի բոլոր կարիքները։
Ճաշացանկը ներառում է թարմ բանջարեղեներ, մրգեր, միս, կաթնամթերք, ինչպես նաև քաղցրավենիքներ և խմիչքներ:
Ծնողների և երեխանների հարմարավետության համար Leader School դպրոցն իրականացնում է երեխաների տեղափոխումը առավոտյան 8:00-ին տնից մինչև դպրոց և երեկոյան 16:30-ին դպրոցից՝ տուն:
Lրացուցիչ ծառայությունների լայն շրջանակ, ինչպիսիք են՝ սպորտային խմբակները, օտար լեզուների լրացուցիչ և անհատական դասընթացները, արվեստի տարբեր բնագավառների խմբակներ և սովորողների նախասիրություններին համապատասխան այլ կրթական ծառայություններ: Մենք նաև կազմակերպում ենք տարբեր միջոցառումներ՝ էքսկուրսիաներ, տոնակատարություններ, կոնֆերանսներ և վերապատրաստման դասընթացներ տարբեր մասնագետների համար:
Մենք երաշխավորում ենք մեր աշակերտների անվտանգությունը և մուտքի խիստ հսկողությամբ դպրոցի ողջ տարածքում: